Välkommen!

12 juni 2013

Sköna brallor

Tajts i all ära, men under varma dagar vad väljer du om det står mellan tajts och rymliga brallor? Jag skulle definitivt välja det senare och därför snabbsydde jag två enkla brallor til snultran. Hade tänk mig trekvartslängd, men efter provning insåg jag att de är längre än så. Sköna verkar de dock vara, så jag är nöjd ändå. De kan med största sannolikhet användas även nästa sommar.

Men jag vet inte hur jag tänkte när jag valde gula muddar till de prickiga brallorna. Jag hade ju större behov av neutrala brallor som funkar till det mesta... Jaja, jag var väl i behov av en färgkick.

2 kommentarer:

  1. En ständig balansgång - ska man göra ett ner netutralt plagg som passar till det mesta eller ett färgsprakande och extra fint som riskerar att bli lite mindre använt? Svåra val i syvärlden ;)

    SvaraRadera
  2. En ständig balansgång - ska man göra ett ner netutralt plagg som passar till det mesta eller ett färgsprakande och extra fint som riskerar att bli lite mindre använt? Svåra val i syvärlden ;)

    SvaraRadera