Välkommen!

10 juni 2013

Blä!

Ikväll var förmodligen en sån där kväll när man ska låta bli maskinerna. Inget blir som man tänkt sig och sprätten är ens bästa vän. Känns det igen?! Jag var inte så smart att jag la ifrån mig kvällens projekt. Nejdå, jag fortsatte. Min flit resulterade i en tunika i konstig over size modell med för stora ärmhål. Jag har sprättat och jag har svurit och nu orkar jag inte fixa mer. Blä!

Ser kanske ok ut på bild, men jag är skeptisk. Får prova den på innan jag dömer ut den helt och hållet...


3 kommentarer:

  1. Visst ser den mer än okej ut på bild!
    Kanske fungerar den som strandklänning om du inte tycker den är perfekt på? Som löst och svalt solskydd är den säkert toppen.

    SvaraRadera
  2. Efter en timme utomhus, i plaskbaljan, i sandlådan och med gropgrävning är jag säker på att passformen är helt OK. Fråga Ellen!

    SvaraRadera
  3. Om du undrar över den konstiga signaturen, så är den min, morsans, på google.

    SvaraRadera