Välkommen!

27 februari 2013

Fel storlek

Det känns väl inte helt okej att sy en fleecefodrad mössa den här tiden på året. Men makrillen behövde naturligtvis en ny overall (så himla typiskt!) och då tyckte jag att det vore snyggt med en ny mössa också.

Är, som jag tidigare skrivit, inte så förtjust i fototygerna, men i en mössa tyckte jag nog att det skulle vara snyggt. Tycker dessutom bättre om biltyget än om blommorna.

Tyvärr klippte jag ut fel storlek så den blev alldeles för liten... Himla typiskt! Jaja, tyg har jag ju mer så det är bara att börja om igen. Så om någon vill ha en fleecefodrad mössa i storlek 48/50 finns den i butiken.



2 kommentarer:

  1. Trist att storleken inte passade - skönt att det gå snabbt att sy en ny! :)

    SvaraRadera
  2. Typiskt! Gjorde precis samma tabbe, men en för stor istället, Snygg är den iallafall.

    SvaraRadera