Välkommen!

9 januari 2013

Kjol till mig

Jag är knappast den som brukar avlägga eller hålla nyårslöften och jag vet inte om man kan kalla det för ett nyårslöfte men det här året har jag tänkt att jag ska sy mer till mig själv.

Jag går ut lite lätt och började med att sy två trikåkjolar till mig själv. Att fota sig själv i kjol var ingen hit så ni får bara se ett liiiiitet smakprov på den ena kjolen som jag har på mig på jobbet idag. Jag klippte till den utifrån en kjol från Indiska som jag hade hemma. Just den här är sydd i fina röda klövertyget. Och ja, jag är nog en färgklick på kontoret idag trots svarta strumpbyxor och svart tröja.

4 kommentarer:

  1. Vad kul, det tyckte jag lät som ett bra nyårslöfte! Jag begöver verkligen också kjolar, borde ta tag i det. Din blev supersmarrig!

    SvaraRadera
  2. Låter som ett mycket bekvämt och fint plagg! Du är verkligen igång nu, kul!

    SvaraRadera
  3. Å, en slik vil jeg også ha - fint, rødt stoff :)

    SvaraRadera