Välkommen!

4 oktober 2012

Tröja till E

Det går långsamt med att fylla på barnens byrålådor. Här är i alla fall en tröja till lilla fröken i familjen. E är en tuff tjej som vet vad hon vill och säger ifrån med råge när hon inte får som hon vill. Vilket, om man tolkar hennes protester, är mest hela tiden. Nervpåfrestande. Ibland känns det som att man bara vill skänka bort henne till någon behövande (missförstå mig rätt - jag skulle självklart ALDRIG vilja vara utan min lilla snultra, men just nu har vi konflikter om det mesta så gott som HELA tiden...).

I alla fall. Tuffa tjejer ska ha tuffa kläder och hon passar väldigt bra i den här tröjan med lila stjärnor från JNY, en riktig hyllvärmare som äntligen kom till användning, och svartrandigt från S&S.

2 kommentarer:

  1. Haha, OM jag känner igen mig! Tur är att när de ligger och sover på kvällen så glömmer man det jobbiga och kan ladda för en ny dag med konflikter... :)

    SvaraRadera
  2. Stiligt! Och oj vad man behöver styrka när man har småbarn. KRAM

    SvaraRadera