Välkommen!

24 maj 2012

Snultran - i nussad tappning

Jag har helt glömt att visa snultran i en fin jacka som jag beställde av tjejen bakom bloggen Nusse. När vi döpte  snultran för ett litet tag sedan fick hon bl a pengar i present och jag ville omvandla dessa till något mer bestående. Något som kan sparas och kanske t o m användas av snultrans egna barn någon gång i framtiden. Eftersom jag fullständigt tokälskar Nusse-jackorna så frågade jag lite försynt om jag fick beställa en sådan. Det fick jag, med förbehåll att Ida själv fick bestämma utförande. Jag lämnade några förslag på färger som snultran är fin i och förlitade mig sedan helt på Idas goda omdöme. Och det är jag idag glad över - för jag hade inte kunnat tänka mig ett bättre resultat! Tusen tack Ida för den fina "dopjackan"!



Mössan hade jag för övrigt redan sytt till snultran innan jag ens hade sett jackan - vilken fullträff!

3 kommentarer:

  1. Maria Lejon(Aronsson)24 maj 2012 kl. 21:42

    Superfin! Följer din blogg men är extremt dålig på att kommentera! Jättefina grejer du plitar ihop! Vart ska du börja jobba?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria!! Kul att du följer mig och jätteroligt med en kommentar - tack!

      I augusti börjar jag på Sweco Architects :)

      Radera
  2. Vilken helt underbar jacka! Roligt att du hade sytt en matchande mössa redan innan

    SvaraRadera