Välkommen!

11 juni 2011

Stjärnbody och en award

JNYdesigns moln- och stjärntyger är riktiga favoriter hos mig. Av en liten snutt lila-lila stjärnor fick jag ut den här bodyn till snultran. Klippte till den när jag som bäst höll på att sy bodysar i stl 62 till henne, vilket var för ett tag sedan. Tyvärr blev delarna till denna body liggande och nu är lilltjejen hela 59 cm lång. Vi får väl se hur länge hon kan ha den.


Sedan ska jag tacka tjejerna bakom bloggarna Mockolini och NÅNI by Smillas design för awarderna som jag fått av er - tack, de värmer!! Jag vet att jag fick en award även från en tredje bloggerska, men tyvärr så sviker minnet mig så jag kommer inte ihåg från vem. Pinsamt, men det här huvudet har så mycket att hålla reda på och awarderna fick jag för ett bra tag sedan...


 Det hör till att man ska berätta 8 saker om sig själv och skicka vidare awarden till 5 st bloggare med under 100 följare. Så här är lite onödigt vetande från mig:
  1. Bor i ett litet eternithus i en av västkustens pärlor, men flyr gärna härifrån när juli månad kommer.
  2. Är gift med en landskapsarkitekt och vi har båda ett stort trädgårdsintresse.
  3. Drömmer om ett lantligt boende och ett hus med mer plats och stor trädgårdspotential.
  4. Hemma hos oss blir det aldrig färdigrenoverat eller färdiganlagt. Vi är bra på att starta upp projekt men sämre på att avsluta dem, både inomhus och utomhus.
  5. Använder sömnaden både som terapi och som energikälla.
  6. Är lite rädd för att sy plagg med dragkedjor...
  7. Tycker det är allt roligare att sy i vävda bomullstyger.
  8. Och sist en liten hint: snälla tomten, jag önskar mig en täcksömsmaskin!
För tillfället har jag lite dålig koll på vilka bloggare som inte har fått den här awarden tidigare. Samtidigt är det många som inspirerar mig och även om jag för tillfället är dålig på att kommentera hos er andra så försöker jag att kika in så ofta jag har möjlighet - TACK alla för att ni inspirerar och pushar och berömmer och lämnar fina kommentare och jag vet inte allt. Sug i er för ni är alla värda en award!

1 kommentar:

  1. superfin body, jag håller med - kommer aldrig ledsna på JNY´s stjärnor eller moln! eller ränderna helelr för den delen!

    SvaraRadera