Välkommen!

23 december 2010

Vanliga muddisar

Nu är Blogger mer samarbetsvillig så här kommer bilderna på de saknade julklappar jag nämnde i förra inlägget... Ett par helt vanliga muddisar och en fleecefodrad mössa i samma tyg, svart-limegrön velour från Jofotex. Muddisarna är mitt vanliga hederliga muddisbrallmönster. Mönstret till mössan är från Doris & Assar, men jag har ändrat lite på det för att få till en passform som sitter bra på makrillen.




Nu tar jag en behövlig sy- och bloggpaus över julhelgen.

Önskar er alla GOD JUL!!!

4 kommentarer:

  1. Snygga muddisar! Hoppas att WWL inte tar allt
    för lång tid på sig, för jag har bara 5 lappar kvar.
    Hoppas att du och din familj får en skön ledighet,
    en god jul och ett gott nytt år.

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Snygga byxor och mössa i ett härligt tyg! Gillade tröjan i ditt förra inlägg jättemycket! Den ser så härligt gosig ut!

    SvaraRadera