Välkommen!

7 maj 2010

Bara några degglisar...

Idag bjuder jag bara på några dregglisar. Makrillen var i stort behov av ett gäng nya dregglisar (fråga: hur länge ska detta dregglande pågå?! killen ha ju för sjutton fått så gott som alla tänder en 2-åring ska ha och då är han bara 1,5 ännu...). De som makrillen skulle ha hann inte ens fastna på bild innan de åkte i tvättkorgen. Dessa tre syddes i bara farten, så dem lägger jag i makrillshopen!!



Vill också passa på att visa en söt E i sin makrillmössa. Närmare bestämt den här fyrkantsmössan. Tack A och F för att jag får visa bilden!



4 kommentarer:

  1. Min lille var också en riktig dregglare länge! Men efter 18 månader slutade det pang bom :-)

    Så smart att göra spetsiga ändar på dregglisarna, så slipper man krånglet med att svänga med overlocken.

    Jag skickade förresten ditt tyg igår!

    SvaraRadera
  2. Fina dregglisar, och underbar bild med mössan!!!

    SvaraRadera
  3. Härliga dregglisar=) jag har lite problem när jag syr dregglisar. De blir för stora i halsen, får man vara så fräck och fråga hur stort hål du har i halsen på dem?
    :)

    SvaraRadera
  4. Lina, om du mailar mig så ska jag svara på din fråga!

    SvaraRadera