Välkommen!

22 april 2010

Trender är till för att brytas...

Så jag gör ett avbrott i tröjbloggandet och visar ett par byxor istället!!

I ett tygbyte med Pumla fick jag turkos velour med bruna stjärnor. Tyget kom med posten igår. Och det var så fint och skapade sådant kli i fingrarna att jag bara var tvungen att sätta saxen och maskinen i dem på en gång!! Makrillen älskar stjärnor och han behöver lite våriga brallor istället för bara bruna och svarta. Använde pösbrallemönstret som jag fått av Tygterrier, stl 92. Byxorna blev lite stora, men med pösbrallor gör det inte så mycket tycker jag. Då kan han förmodligen ha dem även till hösten!!

Jag tänker med ett litet skratt på hur lång tid det tog att sy de första muddbyxorna. En hel kväll... Nu slängde jag ihop dessa på ingen tid alls! Istället fanns tid att prova nyheterna i Blogger, som ni kanske ser.

10 kommentarer:

  1. Åh vilka fina byxor! Superfin modell!! Måste fråga om det finns ngn chans att få det mönstret?
    Mvh,
    Frida

    SvaraRadera
  2. Jättefina byxor! Snygg modell och härligt tyg! Och vad FIN sidan blev!!

    SvaraRadera
  3. Fin modell och tyg!

    Sidan blev verkligen snygg med 3 kolumner och "urklippta" bilder.

    SvaraRadera
  4. Snygg modell, snyggt tyg och snygg blogg!:)

    SvaraRadera
  5. Fräcka byxor gillar modellen.

    Bubba

    SvaraRadera
  6. Hej!!

    Kul att du gillade paketet!! :)

    /Carolina

    SvaraRadera
  7. Ja just det... bollen är en magisk handduk om man lägger den i vatten!! ;)

    SvaraRadera
  8. Shit, här bara sprutar det ut plagg!!
    (och vad snygg du är nedan!! :-D )

    SvaraRadera
  9. Snygga byxor! Och vad fin din blogg blev. Jag har oxå tänkt göra så och försökt på blogger. Men jag fattar verkligen inte hur jag ska få till det med olika sidor. Vet du om det finns nånstans att läsa om hur man gör?

    SvaraRadera