Välkommen!

8 april 2010

Arg. En gullunge. Och ett tack!

Igår skulle jag sytt ett par hängslebrallor och ett par tajts. Det gick inte alls bra. Vid färgbyte på tråden passade jag på att byta nålar på OL. Efter det blev det en massa fula hoppstygn. Trädde om maskinen helt och hållet två gånger och bytter nålar ytterligare en gång. Nu kör den bättre, men inte helt okej. VARFÖR!!! Gick och la mig på uruselt humör. Idag vill jag knappt se åt den.

Annars är jag hemma med makrillen som är förkyld. Igen. Dagis är en enda stor smitthärd. Fast i det här fallet är det nog min egen mamma som var smitthärden... I alla fall så sjunger vi favoriten "atta de!" dvs Lilla snigel och leker koja. Älskade gullunge!!

Vill även passa på att tacka BillaBa och Strumpetossa för tygbytena!! Jag är jättenöjd!!

1 kommentar:

  1. Visst är det hemskt när det krånglar. Jag hoppas att du hitta felet och att ni blir "kompisar" igen snart.

    SvaraRadera