Välkommen!

5 mars 2010

Här gick det undan

Kom på att jag aldrig bloggat om den här bodyn i stl 62. Den ingick egentligen i en beställning, men när beställaren ifråga fick se en bild på slutresultatet så kände hon inte att bodyn blev som hon hade tänkt sig. Det är ju inte alltid så lätt att på se framför sig hur resultet av tygvalen ska bli. Vi kom överens om att jag skulle sälja bodyn i makrillshopen. Och där la jag in den. Obloggad. Men den blev inte liggandes där särskilt länge. Nu ska den istället bli en present till en ny liten bäbis som ännu inte har tittat ut.



 
Det mjuka sköna pingvintyget är från Stoff och Stil med extra långa ärmmuddar, även de från Stoff och Stil. Med följer en bodyförlängare så att man får längre användningstid tillsammans med de långa muddarna.

3 kommentarer:

  1. SÖT! Förstår att den inte blev liggade!

    SvaraRadera
  2. Fin! Har just gjort klar min första omlottbody och efter att ha satt dit alla tryck knappar kan jag konstatera att modellen du har gjort är att föredra. Lika snygg och med färre knappar och annat krångel.

    SvaraRadera
  3. Snygg, och fin öppning vid halsen!!

    SvaraRadera