Välkommen!

11 februari 2010

Present till ny släkting

För ett par veckor sedan fick en kusin till min man en pojke. Jag har lovat svärmor att sy en body som present från henne och svärfar till den lille. Det har varit lite trögt med sömnaden de senaste veckorna så därför har jag inte fått tummen ur förrän ikväll... Eftersom jag är ganska säker på att mottagarna inte läser här på bloggen så tänkte jag, i avsaknad på annat bloggbart, visa bodyn här redan innan jag skickat iväg paketet. Känner mig nästan stolt över att jag äntligen har sytt klart presenten... Fy!


Underbart gröna apor och lejon från JNYdesign med orange mudd från Stoff och Stil. Tryckknappar och tråd från oslagbara Bibbi.
Tanken är att bodyn ska kunna användas framåt vårkanten. Själv tycker jag den är karamellig och underbar! Men samtidigt är jag osäker på om mamman och pappan till den lille killen gillar färgstarka mönstrade bäbiskläder eller om de har mer den traditionella stilen. Det är lite lurigt...

7 kommentarer:

  1. jättefin verkligen, tyget är underbart och färgkombinationen oxå! Har du sett at du har en award att hämta hos mig?

    SvaraRadera
  2. Underbar!!! Och färgkombinationen lyfter verkligen. Snygg body-modell. Jag hoppas dom gillar både färgstarkt och mönstrat och tradionellt... varför välja ett utav dem:) /Johanna

    SvaraRadera
  3. Snygg! Gillar färgkombon, vem skulle inte bli glad för att få den i present?!

    SvaraRadera
  4. Tycker också att den är jättefin och fina färger tillsammans

    SvaraRadera
  5. Superfin! De kommer att älska den!

    SvaraRadera
  6. Sött tyg med apor och underbar färgkombo! Instämmer med andra talare - de måste älska den! :)

    SvaraRadera
  7. Jättelyckad! Underbara små apor och fina färger ihop. De borde tycka om den anser svärmor!

    SvaraRadera