Välkommen!

3 december 2009

Mmmm... som i brunt!!

Jag gillar verkligen brunt. Det är en supersnygg färg (om det nu kan räknas som färg?!) tycker jag!! Framför allt den fina mörka mullvadsbruna nyansen gillar jag! Här är ett par obloggade byxor i brun velour och limefärgade muddar. Syddes redan i slutet av sommaren men används flitigt och kommer förmodligen att fortsätta så då de är VÄLDIGT stora och rymliga för makrillen! När jag såg dem i byrålådan så kände jag att jag bara var tvungen att visa upp den här härliga makrillbilden på mammas lilla fisk!!



Hrrrrmm, inser att det kanske bara är jag som tycker att bilden är "härlig" - oj vad man älskar sitt barn, fastän han alltid har munnen halvöppen som en liten fisk!!

5 kommentarer:

  1. Så söt han är! Jättefina brallor, håller med om brunt, det är jättefint!!

    SvaraRadera
  2. He he, du menar alltså att den kulör som modellera alltid får när man råkar blanda inte ska ha rätt att titulera sig "färg"?! ;-)

    Och Makrillen - han är ju klädd i modellerafärg och lime, då blir man automatiskt söt!!

    SvaraRadera
  3. Här är min mail: tygterrier(a)gmail.com - jag vill gärna byta nåt!

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med, brunt är bäst och "Makrillen" så söt så!

    SvaraRadera