Välkommen!

12 oktober 2009

Kronmössor

I förra veckan hade vi besök av H, som också är mamma till lilla J som är några månader äldre än min makrill. Jag tyckte att lilla J skulle få en present i form av en kronmössa med matchande dregglis (nu visade det sig att J inte är något dreggelbarn, men det går ju att använda dregglisen som halsduk!). Mössan har jag ju visat redan med min makrill som modell... Sen tyckte jag att även H borde få en liten present. Så det fick bli ett näsduksfodral. Att sedan maskinen krånglade och sydde fula sömmar var helt och hållet mitt eget fel. Jag skulle ha bytt nål så hade det krånglet varit lätt åtgärdat. Men man lär sig hela tiden... Nåt jag inte tycks lära mig är att man INTE ska fota på kvällen...



Jag gillar verkligen den här mössmodellen. Så det fick bli en likadan till min makrill, fast i gula apor och lejon från JNYdesign - som är ett av mina favorittyger just nu. Vilken härlig färg det är!!

1 kommentar: